Header Ads

Drama Arluna [2016] Astro Ria


Drama Terbaru Arluna yang diadaptasi dari novel Arluna karya Rin Ahmad. Drama ini akan dibintangi oleh Saharul Ridzwan sebagai Johan Arif dan Anzalna Nasir sebagai Nia Arluna sebagai watak utama. Drama ini diarahkan oleh pengarah terkenal iaitu Emi Suffian Terbitan syarikat Global Station Sdn Bhd
Novel Arluna karya Rin Ahmad
Details
Tajuk: Arluna
Genre: Drama
Tarikh Tayangan:
Hari Tayangan: Isnin - Khamis
Masa Tayangan: 10 Malam
Saluran: Astro Ria dan Astro Ria HD
Episod Penuh:  16 Episod
Pengarah: Emi Suffian
Terbitan: Global Station Sdn Bhd 
Pelakon
Saharul Ridzwan sebagai Johan Arif
Anzalna Nasir sebagai Nia Arluna
Adeline Tsen sebagai Fazleen
Sinopsis Arluna
Mengisahkan seorang wanita yang bernama Arluna mempertahankan perkahwinan dengan suaminya, Johan dari godaan wanita lain. Arluna dan Johan hanya bercinta hanya beberapa bulan, sebelum terus berkahwin setelah berjumpa semula apabila Arluna menjadi pelatih di sebuah syarikat milik kawan Johan.

Selepas berkahwin, setiap dugaan dan halangan yang muncul, Arluna tabah dan tenang menghadapi. Segala masalah di atasi sendiri. Arluna tidak sesekali membenarkan orang ketiga menghancurkan rumah tangganya. Arluna sebagai seorang perempuan yang kuat, sempoi dah tabah dalam segala dugaan yang datang. Seorang yang tidak cepat mengalah, sering berfikiran positif terhadap semua perkara.

Sekuat mana pun Arluna, setabah mana pun Arluna dalam menghadapi dugaan yang sering mendatang, adakah mampu Ariana terus menepis masalah yang tak berhenti bekunjung tiba?

Gambar Pelakon Arluna


  


Jom Layan FB

No comments

Powered by Blogger.